Prosíme, na opravu vozidla po vzniku poistnej udalosti sa neobjednávajte samostatne!
Z dôvodu zachovania nadštandardných služieb a Vášho komfortu výber servisného partnera pre opravu vozidla nechajte prosím na nás.
Nami vybraný servis Vás bude kontaktovať najneskôr do 48 hodín od nahlásenia vzniku škody (pokiaľ vozidlo nebolo už odtiahnuté do servisu ako nepojazdné) , a dohodne si s vami vhodný termín na opravu vozidla.
Prosíme, na opravu vozidla po vzniku poistnej udalosti sa neobjednávajte samostatne!
Poistné udalosti je potrebné nahlásiť spoločnosti Business Lease v čo najkratšom čase od ich vzniku priamo cez online aplikáciu na businesslease.sk >>> dostupnú cez sekciu Rýchly prístup, najneskôr však do 15 dní.
Poškodenie musí byť opravené najneskôr do 60 dní po jeho vzniku a vždy pred vrátením vozidla po skončení doby nájmu.
Pred vykonaním opravy vozidlo musí byť obhliadnuté oprávneným pracovníkom poisťovne.
Po vykonaní obhliadky vozidla musí servis kontaktovať technické oddelenie spoločnosti Business Lease za účelom schválenia servisného úkonu a pridelenia čísla schválenia, na základe ktorého servis môže začať s opravou vozidla a vyúčtovať náklady na opravu spoločnosti Business Lease.
Pri odovzdaní vozidla do zmluvného servisu Business Lease je potrebné podpísať zákazkový list opravy.
BUSINESS LEASE Slovakia s.r.o.
Twin City Tower, Mlynské nivy 10, 821 09 Bratislava
IČO: 35745843, IČ DPH: SK2020211468, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel: Sro vložka číslo 17187/B