OPRAVA VOZIDLA
PO NEHODE

Prosíme, na opravu vozidla po vzniku poistnej udalosti sa neobjednávajte samostatne!

  • Z dôvodu zachovania nadštandardných služieb a Vášho komfortu výber servisného partnera pre opravu vozidla nechajte prosím na nás.

  • Nami vybraný servis Vás bude kontaktovať najneskôr do 48 hodín od nahlásenia vzniku škody (pokiaľ vozidlo nebolo už odtiahnuté do servisu ako nepojazdné) , a dohodne si s vami vhodný termín na opravu vozidla.

Prosíme, na opravu vozidla po vzniku poistnej udalosti sa neobjednávajte samostatne!

  • Poistné udalosti je potrebné nahlásiť spoločnosti Business Lease v čo najkratšom čase od ich vzniku priamo cez online aplikáciu na businesslease.sk >>> dostupnú cez sekciu Rýchly prístup, najneskôr však do 15 dní.

  • Poškodenie musí byť opravené najneskôr do 60 dní po jeho vzniku a vždy pred vrátením vozidla po skončení doby nájmu.

  • Pred vykonaním opravy vozidlo musí byť obhliadnuté oprávneným pracovníkom poisťovne.

  • Po vykonaní obhliadky vozidla musí servis kontaktovať technické oddelenie spoločnosti Business Lease za účelom schválenia servisného úkonu a pridelenia čísla schválenia, na základe ktorého servis môže začať s opravou vozidla a vyúčtovať náklady na opravu spoločnosti Business Lease.

  • Pri odovzdaní vozidla do zmluvného servisu Business Lease je potrebné podpísať zákazkový list opravy.

Call centrum

Objednajte sa do servisu
rýchlo a bez čakania
+421 2 5810 3810

Linka Call centra

CESTNÁ ASISTENCIA

Prvá pomoc na cestách 24/7
+421 2 20 99 22 99 

Linka cestnej asistencie

DôležitÉ kontaktY pre zákazníkov

Call centrum

02/5810 3810

PO-PIA od 8h do 17h
Cestná asistencia

02/2099 2299

Poistná udalosť

BUSINESS LEASE Slovakia s.r.o.
Twin City Tower, Mlynské nivy 10, 821 09 Bratislava

IČO: 35745843, IČ DPH: SK2020211468, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel: Sro vložka číslo 17187/B